آگهی روزنامه

آگهی های روزنامه اطلاعات

آگهی تجدید مزایده عمومی شماره 28258 مورخه 26/08/1401 شرکت موتوژن

این شرکت در نظر دارد تعداد یکدستگاه خودروی پژو پارس XU7کارکرده مدل 1393 را از طریق برگزاری مزایده عمومی ( مرحله دوم ) بفروش برساند .

علاقمندان به شرکت در این مزایده می توانند از تاریخ انتشارآگهی  به مدت 10 روز کاری جهت بازدید حضوری و دریافت فرم پیشنهاد قیمت به سایت موتوژن به آدرس : www.motogen.com  و یا به آدرس شرکت  واقع در : تبریز ، منطقه صنعتی ، جاده اختصاصی ، روبروی شهرک فناوری خودرو ، شرکت موتوژن شماره تماس 34480330- 041 مراجعه نمایند .

شرایط مزایده :

  • واریز 10 درصد کل مبلغ پیشنهادی بعنوان سپرده شرکت در مزایده ، بصورت فیش نقدی به حساب جاری شماره 45769 بانک تجارت شعبه قراملک تبریز کد 5100 موتوژن. به پیشنهادهای فاقد سپرده ترتیب اثر داده نخواهد شد .
  • ارسال پیشنهاد قیمت در پاکتهای سربسته ممهور به مهرو امضاء با ارائه اسناد برای شرکت حقوقی و کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی
  • شرکت موتوژن در رد یا قبول پیشنهادات مختار میباشد .
  • مزایده بصورت نقدی میباشد و هرگونه مالیات ، عوارض و حقوق دولتی طبق مقررات و قوانین و همچنین هزینه آگهی و کارشناسی به عهده برنده مزایده میباشد .

اطلاعات تبریز

تبريز به گواه تاريخ، شهري با قدمت بيش از چهارهزار ساله مهد تمدن و شهرنشيني و مرکز مبادلات تجاري و بازرگاني در شنالغرب ايران هست. اطلاعات تبریز سعی دارد با شناساندن تبريز به هموطنان در داخل و خارج از کشور، بتواند خدمتي به اين شهر و همشهريانش داشته باشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به اطلاعات تبریز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید توسط web Yazilim