اخبار

اخبار

جان باختگان انفجار تبریز به 7 نفر رسید

اطلاعات تبریز    اورژانس استان آذربایجان شرقی با اشاره به حادثه انفجار و ریزش ساختمان بامداد در محله منظریه تبریز گفت: با پیدا شدن ۲ جسد یک مرد و زن ، شمار جان باختگان حادثه انفجار در تبریز به هفت نفر رسید.

وحید شادی نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در تازه ترین اظهارنظر از پیدا شدن جسد یک مرد و زن دیگر از زیر آوار در ساختمان مجاور حادثه انفجار تبریز خبر داد و گفت: ساعت ۱۲:۱۰ یکشنبه جسد مردی از زیر آوار پیدا و جمع جان باختگان حادثه تلخ به هفت نفر رسید.

وی افزود: این حادثه پنج مصدوم تاکنون داشته و دو مصدوم انتقال به بیمارستان‌های سینا و امام رضا(ع) و سه مصدوم درمحل درمان شدند.

اکبر دشتی، یکشنبه ۲۱ اسفندماه، در جمع خبرنگاران گفته بود: بر اثر این انفجار که حوالی ساعت ۳ بامداد امروز اتفاق افتاد علاوه بر ساختمانی که انفجار در آن رخ داده بود، ۳ ساختمان دیگر هم تخریب شد و ۴ نفر جان خود را از دست دادند و یک مصدوم هم به بیمارستان منتقل شد.

وی گفت: یک تیم تخصصی آوار برداری نیز برای جستجوی محبوسین احتمالی آوار در محل حادثه حضور دارد. با تلاش آتش نشانان یک خانم از زیر آوار نجات پیدا کرد که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.

دشتی افزود: علت وقوع این انفجار در حال بررسی است و اخبار تکمیلی به محض دریافت منتشر خواهد شد.

تبلیغات یکتانت - راست - اخبار

 

عضویت در خبرنامه

جدید خبرها و محتوا و پیشنهادات ویژه را در ایمیل خود بخوانید

اطلاعات تبریز

تبريز به گواه تاريخ، شهري با قدمت بيش از چهارهزار ساله مهد تمدن و شهرنشيني و مرکز مبادلات تجاري و بازرگاني در شنالغرب ايران هست. اطلاعات تبریز سعی دارد با شناساندن تبريز به هموطنان در داخل و خارج از کشور، بتواند خدمتي به اين شهر و همشهريانش داشته باشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به اطلاعات تبریز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید توسط web Yazilim